Ako kontaktovať PaysafeCard podporu?
Podpora PaysafeCard je k dispozícii v slovenčine a kontaktovať ju aktuálne môžete dvoma spôsobmi. Podpora je dostupná v pracovné dni od 11 do 15 hodín.
Telefonická linka PaysafeCard aktuálne nefunguje. Využívať môžete e-mail a formulár uvedený nižšie.
Zháňate PaysafeCard kontakt - e-mail či webový formulár?
- Kontaktný formulár je najjednoduchší spôsob, ako podporu PaysafeCard kontaktovať.
- E-mail môžete poslať na info@paysafecard.com.
PaysafeCard infolinka už nefunguje
PaysafeCard bolo v minulosti možné kontaktovať aj telefonicky. Infolinka ale bola zrušená. Využiť tak môžete iba e-mail a kontaktný formulár.
Bol kupón zakúpený u nás?
Otázky ohľadom kupónov PaysafeCard, ktoré boli online zakúpené u nás, môžete smerovať aj priamo na nás. O kupónoch zakúpených u iných predajcov bohužiaľ nemáme prehľad. Pokiaľ je tak kupón zakúpený inde nefunkčný či nečitateľný, je potrebné sa obrátiť na predajcu, kde bol zakúpený.
Nemáme tiež možnosť spravovať váš účet myPaysafe (predtým my PaysafeCard). Pokiaľ sa vám tak do neho napr. nedarí prihlásiť, je treba vždy kontaktovať priamo podporu PaysafeCard.
Ako vyplniť formulár na webe PaysafeCard
- Prejdete na stránku s kontaktným formulárom.
- Vyberiete konkrétnu Tému a Záležitosť, ktorej sa otázka týka.
- Ďalej napíšte vašu správu.
- Nakoniec zadajte váš e-mail av niektorých prípadoch aj používateľské meno vášho účtu.
- Potvrďte, že nie ste robot a formulár potom môžete odoslať.